Nowoczesne technologie w służbie fotografii. Tam Gdzie Stało LOMO #5

Czy wizjer optyczny jest lepszy od elektronicznego? Ile klatek na sekundę powinien mieć porządny aparat? Czy autofocus lepiej od nas wybiera miejsce ostrzenia? Na te bardzo technologiczne pytania postaramy się odpowiedzieć w nowym odcinku Tam Gdzie Stało LOMO. Zapraszam do obejrzenia filmu.

Zobacz też poprzedni odcinek, w którym omawiamy najlepsze prezenty dla fotografów:

Borys Nieśpielak

Fotograf i filmowiec, autor kanału “Zdjęcie w Minutę” oraz twórca i reżyser filmu dokumentalnego “Wszystko z nami w porządku”. Od 2011 roku współpracuje z agencją fotograficzną FORUM.

W Dolnośląskiej Szkole Wyższej prowadził zajęcia: Teoria fotografii oraz Fotoreportaż klasyczny i multimedialny.

Jest laureatem konkursów "Polska ulicznie 2015", "Eaststreet 2"(slideshow projection), "International Street Photography Awards 2014 (shortlist)", "Polska ulicznie 2014", "Leica Street Photo 2013".

Jacek Szust

Urodzony we Wrocławiu Jacek Szust jest absolwentem Inżynierii Chemicznej i Procesowej na Politechnice Wrocławskiej. Później jego zainteresowania zawodowe skierowały się ku analizie biznesowej. Obecnie jego prawdziwą pasją jest fotografia. Na większości swoich prac próbuje zrozumieć chaos w miejscach publicznych. Próbuje nadać nowe znaczenie temu, co widzi — tym według niego jest fotografia uliczna. Jest to sposób myślenia — świeże spojrzenie na świat, a nie tylko miejsce, rzeczy czy ludzie na ulicy.

www.jszust.com | Instagram | Flickr

Paweł Piotrowski

Paweł Piotrowski jest niezależnym fotografem i projektantem graficznym. W 2011 roku ukończył studia magisterskie na Wydziale Grafiki i Sztuki Mediów na Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu o specjalizacji Projektowanie graficzne. Inspiracji szuka w życiu codziennym i tym, co go otacza. Zajmuje się głównie fotografią reportażową, dokumentalną, uliczną i portretową, wykonuje również grafiki, ilustracje oraz animacje.

www.piotrowskipawel.pl | Instagram | Flickr

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Sprzęt:

Panasonic Lumix GF2 z wbudowanym elektronicznym wizjerem? 5 aparatów, które mogą przywrócić Canona do czasów świetności Piękne i pojemne dyski zewnętrzne Seagate FreeAgent Nikon D3200 - amatorskie 24 megapiksele Fujifilm FinePix HS20 EXR - następca popularnego superzooma Leica S (typ 007) - średni format z filmami 4K trafił do sprzedaży w Polsce Fujinon XF 23 mm F2 R WR – uszczelniony, jasny, szeroki kąt Zacuto: następny "stelaż" dla Nikona D90 i Canona 5d Mark II Bratobójcza walka: Nikon D300 vs D300s Lexar: nowy microsite pomagający dobrać kartę pamięci Canon PowerShot A3000 IS i A3100 IS, kompakty ze stabilizacją obrazu Akumulatory z Ikei szybsze niż profesjonalne Eneloopy? To niemożliwe, a jednak!

Popularne w tym tygodniu:

Pentax ma już 100 lat. Wszystkiego najlepszego! Mitakon 85 mm f/2.8 Macro to obiektyw, który może zmienić świat tej dziedziny Canon pracuje nad hybrydowym mocowaniem EF/RF Canon EOS Rs: Czy powstanie bezlusterkowiec z matrycą 75 Mpix? Peak Design Everyday Line V2 - ulepszona seria popularnych toreb i plecaków Aki Murata z Olympusa: Pełna klatka nie jest dla wszystkich Czy Ilford produkuje negatyw Fujifilm Neopan Acros 100 II? Tetenal Magic-Box, czyli kompletny zestaw do wywołania 1 rolki filmu Sigma fp zyska profile Log i nagrywanie RAW wideo przez HDMI Black Friday 2019: CamFi Pro Plus taniej o 260 złotych Mikołajki 2019: z jakich promocji Nikona i Canona warto skorzystać?